Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PDF'den yazı kopyalayıp Word'e yapıştırmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Seçilebilir Metin Kontrolü: PDF'yi herhangi bir PDF görüntüleyici ile açın 1. Metin seçilebilir durumdaysa, sol fare düğmesini basılı tutarak imleci kopyalamak istediğiniz metin üzerinde sürükleyin 13. Ardından sağ tıklayarak "Kopyala" seçeneğini seçin veya klavye kısayolunu kullanın (Windows: Ctrl + C, Mac: Command (⌘) + C) 13.
- Adobe Acrobat Kullanarak: Acrobat Reader'da belgeyi açın, kopyalamak istediğiniz metni seçin ve "Düzen" menüsünden "Kopyala"yı seçin 34.
- Google Drive ile: PDF'yi Google Drive'a yükleyin, ardından üç noktaya tıklayıp "Aç" seçeneğini seçerek Google Docs ile açın 15. Google, belgeyi okurken metin otomatik olarak seçilebilir hale gelecektir 5.
- Özel PDF Düzenleme Yazılımları: Wondershare PDFelement gibi yazılımlar, PDF'yi doğrudan Word formatına dönüştürerek metin kopyalama imkanı sunar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: