Buradasın
Passolig kartım bloke oldu ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Passolig kartınızın bloke olması durumunda yapmanız gerekenler:
- Giriş Bilgilerini Kontrol Edin: T.C. kimlik numarası, e-posta adresi ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olun 1.
- Hatalı Giriş Denemelerini Gözden Geçirin: Üst üste hatalı giriş yapmanızdan dolayı hesabınız bloke olmuş olabilir. Bu durumda hesabınız 3 hatalı giriş denemesinden sonra bloke edilir 2.
- Passolig İletişim Merkezi'ni Arayın: Hesabınızı aktif hale getirmek için 0850 724 33 44 numaralı Passolig İletişim Merkezi'ni arayarak blokeyi kaldırabilirsiniz 12.
Bloke kaldırma işlemi sadece müşteri hizmetleri aracılığıyla yapılabilir, başka bir yöntem mevcut değildir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: