• Buradasın

    Passolig 7/24 destek var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, Passolig 7/24 destek hizmeti sunmaktadır 13.
    Passolig müşteri hizmetlerine ulaşmak için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz:
    • Telefon: 0850 724 33 44 13.
    • E-posta: iletisim@passolig.com.tr 13.
    • Sosyal medya: Passolig'in Facebook, Instagram, Twitter ve Youtube hesapları üzerinden de destek alabilirsiniz 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    Passolig nedir ne işe yarar?

    Passolig, Türkiye'de futbol maçlarını stadyumda izlemek isteyen taraftarların sahip olması gereken bir elektronik bilet sistemidir. İşe yararları: - Maçlara giriş: Passolig kartı olmadan artık Türkiye Süper Lig ve 1. Lig maçlarına giriş yapmak mümkün değildir. - Kombine bilet: Kombine biletler de Passolig kartlarına tanımlanır. - Kimlik doğrulama: Taraftarların kimlik bilgilerini doğrulayarak, stadyumlarda güvenliği sağlar. - Finansal işlemler: Passolig kartı, aynı zamanda bir banka veya kredi kartı olarak da kullanılabilir ve çeşitli kampanyalar sunar.

    Passolig şikayet nasıl yapılır?

    Passolig şikayetlerini aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz: 1. Çağrı Merkezi: Passolig müşteri hizmetlerini arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz. Telefon numarası: 0 850 724 33 44. 2. E-Posta: Passolig'in resmi e-posta adresine şikayetinizi yazabilirsiniz: iletisim@passolig.com.tr. 3. Sosyal Medya: Passolig'in Facebook, Twitter veya Instagram hesapları üzerinden geri bildirimde bulunabilirsiniz. Ayrıca, Passolig'in internet şubesine giriş yaparak da şikayet formunu doldurabilirsiniz.