• Buradasın

    Outlookta hazır tablo var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, Outlook'ta hazır tablolar bulunmaktadır. E-posta iletilerine tablo eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Yeni bir ileti oluşturun veya var olan bir iletiyi yanıtlayın 2.
    2. Oluştur bölmesinin en altında "Diğer" sekmesine tıklayın ve ardından "Tablo ekleme" seçeneğini seçin 23.
    3. Tablo ekle düğmesine tıklayın ve tabloda bulunmasını istediğiniz satır ve sütun sayısını işaretçiyi sürükleyerek seçin 2.
    Ayrıca, Outlook şablonlarına tablo ekleyerek bu şablonları yeniden kullanabilirsiniz 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Outlook'ta tablo nasıl eklenir?

    Outlook'ta tablo eklemek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Yeni bir e-posta iletisi oluşturun veya varolan bir iletiyi yanıtlayın. 2. Oluştur bölmesinin en altında "Diğer" sekmesine tıklayın ve "Tablo Ekle" seçeneğini seçin. 3. Tablonuzda bulunmasını istediğiniz satır ve sütun sayısını seçmek için işaretçiyi sürükleyin. Alternatif olarak, aşağıdaki yöntemleri de kullanabilirsiniz: Şeritte "Tablo Ekle" komutunu kullanarak: 1. "Ekle" sekmesine tıklayın. 2. Temel tablo şablonu için "Tablo Ekle" seçeneğine tıklayın. Tablo Çiz seçeneğini kullanarak: 1. "Tablo Çiz" seçeneğine tıklayın. 2. Bir işaretçi alacaksınız, bu işaretçi ile tablo hücrelerini çizebilir ve boyutlarını değiştirebilirsiniz. Excel Elektronik Tablosu seçeneğini kullanarak: 1. "İletiye Excel Elektronik Tablosu Ekle" seçeneğine tıklayın. 2. Bu, iletinizde mini bir Excel sürümü olacak ve formül eklemek ve hesaplamalar yapmak için kullanabilirsiniz.

    Outlook tablo formatı nasıl yapılır?

    Outlook'ta tablo formatı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Yeni bir e-posta veya mevcut bir taslak açın. 2. Pencerenin üst kısmındaki "Insert" (Ekle) sekmesine tıklayın. 3. Açılan şeritten "Table" (Tablo) seçeneğini seçin. 4. Tablo göründüğünde, içine içerik eklemeye başlayabilirsiniz. Tablo formatını özelleştirmek için: 1. Sağ tıklayarak tabloya yeni satırlar ve sütunlar ekleyin veya silin. 2. "Table Tools" (Tablo Araçları) sekmesinden hücreleri birleştirin veya bölün. 3. "Alignment" (Hizalama) seçeneğiyle metni hücre içinde ortalayabilir, sola veya sağa hizalayabilirsiniz. 4. "Design" (Tasarım) sekmesinden kenarlık stillerini, arka plan renklerini ve diğer biçimlendirme seçeneklerini değiştirin. Ayrıca, Outlook'un "Insert" (Ekle) sekmesi altında yer alan hazır tablo şablonları olan "Quick Tables"ı da kullanabilirsiniz.

    Outlook mailde tablo nasıl kopyalanır?

    Outlook mailinde tablo kopyalamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Google E-Tablolar veya Excel Online gibi bir elektronik tablo oluşturucusunda tabloyu oluşturun. 2. Tabloyu panonuza kopyalayın. 3. Outlook'ta yeni bir e-posta oluşturmaya başlayın. 4. Sokmak sekmesinde Tablo simgesine tıklayın ve tablonun satır ve sütun sayısını seçin. Alternatif olarak, Outlook.com'da Yeni Mesaj düğmesine bastıktan sonra Yerleşik Tablo Ekle seçeneğini kullanarak da tablo ekleyebilirsiniz, ancak bu durumda tablonun ilk satırını düzenleyemezsiniz.