Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook veri dosyasına (PST) mail eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook'u açın ve mail adresinize giriş yapın 3.
- "Dosya" menüsüne girin 34.
- "Aç ve Dışa Aktar" seçeneğine tıklayın 3.
- "İçeri/Dışarı Aktar" bölümünden "Dosya ver" seçeneğini seçin ve "İleri" düğmesine tıklayın 3.
- "Outlook Veri Dosyası (.pst)" seçeneğini seçin ve tekrar **"İleri"**ye tıklayın 3.
- Yedeklemek istediğiniz e-posta klasörünü seçin 3. Tüm e-postalarınızı yedeklemek istiyorsanız, üstteki hesap adını seçin ve "Alt klasörlerle birlikte" kutusunu işaretleyin 3.
- Yedekleme dosyasının kaydedileceği yeri belirleyin ve "Son" butonuna tıklayın 3.
Bu adımları tamamladıktan sonra, seçtiğiniz mailler PST dosyasına yedeklenmiş olacaktır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: