Outlook verilerini içe aktarmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Outlook'u açın ve içe aktarmak istediğiniz hesabı seçin. 2. Sol üst köşeden "Dosya" seçeneğine tıklayın. 3. "Hesap Ayarları"na girin. 4. Açılan pencereden "Veri Dosyaları" seçeneğine tıklayın. 5. Veri dosyasına tıklayıp sağ üstten "Dosya Konumunu Aç"a tıklayın. 6. Açılan klasördeki Outlook Veri Dosyası (.pst) dosyalarını bir USB belleğe kopyalayın. 7. Veriyi aktarmak istediğiniz bilgisayarda USB'deki ".pst" dosyalarını uygun bir yere kopyalayın. 8. Veriyi aktarmak istediğiniz Outlook hesabını açın. 9. Sol üstten "Dosya" seçeneğine tıklayın. 10. Açılan sayfanın sol kısmındaki "Aç ve Dışarı Aktar" seçeneğine tıklayın. 11. "İçeri/Dışarı Aktar"a tıklayın. 12. "Başka bir program veya dosyadan içeri aktar"a basıp ileri düğmesine basın. 13. Outlook Veri Dosyası (.pst) dosya türünü seçip ileri düğmesine basın. 14. "İçeri aktarılacak dosya"da USB ile kopyaladığınız “.pst” dosyasını seçin ve "Yinelenenleri içeri aktarılan öğelerle değiştir"i seçip ileri düğmesine basın. 15. "Son"u seçin, Outlook “.pst” dosyanızın içeriğini aktarmaya başlar. 16. Aktarımın yapıldığını gösteren ilerleme durumu kutusu görüntüden kalktığında, aktarma işlemi tamamlanmış demektir. Outlook verilerini içe aktarma işlemi, kullanılan Outlook sürümüne ve içe aktarma yapılan cihaza göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi ve destek için Microsoft Destek veya Google Workspace Öğrenim Merkezi gibi kaynaklara başvurulabilir.