Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta otomatik mail göndermek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Outlook uygulamasını açın ve "Dosya" sekmesine tıklayın 15.
- "Bilgi" sekmesi altında bulunan "Otomatik yanıtlar" seçeneğine tıklayın 1.
- Açılan "İş yeri dışı asistanı" menüsünde "Otomatik yanıt gönder" seçeneğini işaretleyin ve otomatik mesajın gönderileceği tarih-saat aralığını belirleyin 1.
- Göndermek istediğiniz metni dilediğiniz gibi düzenleyin 1.
- "Görevler" (rules) seçeneği ile dilerseniz belirli kişilere göre bu ayarlarınızı düzenleyin 1.
Alternatif olarak, Outlook'ta mail zamanlama özelliğini kullanarak da otomatik mail gönderebilirsiniz:
- Bilgisayarınızdaki Outlook istemcisini açın 2.
- Normal bir mail oluşturun ve üstteki "Seçenekler" sekmesine basın 2.
- Açılan seçenekler arasında yer alan "Teslimatı geciktir" seçeneğine tıklayın 2.
- Karşınıza çıkan pencerede "Daha önce teslim etme" seçeneğini aktif hale getirin ve mailin gönderileceği gün ve saati seçin 2.
- İlgili maili, gönderim tarihine kadar sakladığınızdan emin olun 2.
Bu özellik, yalnızca birçok kuruluş tarafından kullanılan bir Exchange hesabı ile kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: