Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'a domain mail eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Outlook'u açın ve Dosya menüsünden "Hesap Ekle" seçeneğine tıklayın 3.
- Açılan pencerede, "Ek hesap türleri için el ile yapılandır" seçeneğini seçin ve İleri (Next) butonuna tıklayın 34.
- "POP veya IMAP" seçeneklerinden uygun olanı seçin ve tekrar İleri'ye tıklayın 34.
- "Adınız:" bölümüne adınızı veya firma adınızı, "E-posta adresi:" bölümüne kurumsal mail adresinizi yazın 3.
- "Gelen posta sunucusu:" bölümüne mail.websiteadresiniz.com, "Giden posta sunucusu (SMTP):" bölümüne ise mail.websiteadresiniz.com yazın 3.
- "Daha fazla ayarlar" veya "Diğer ayarlar" seçeneğine tıklayın 34.
- "Giden sunucusu bölümünden "Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan" seçeneğini seçin 3.
- "Gelişmiş" bölümüne tıklayarak gelen sunucusu için 993 ve giden sunucusu için 465 portunu girin ve "SSL" seçeneğini etkinleştirin 34.
- Son olarak, Tamam/OK butonuna tıklayın 3.
Bu adımlar, IMAP protokolü için geçerlidir. POP3 protokolü için ise gelen sunucu adını "pop.yourdomain.com" olarak değiştirmek gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: