Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
OTP hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Saat ve tarih ayarlarını kontrol etme 13. AnyOTP programının ayarlar bölümünden "time syncronize" seçeneğine tıklanarak zaman ayarları yapılandırılmalıdır 23. Saat diliminin İstanbul (UTC+3) olarak ayarlandığından emin olunmalıdır 13.
- OTP kodunu değiştirme 15. OTP kodu 10 kez yanlış girildiğinde bloke olur 1. Bu durumda, OTP programı bilgisayardan kaldırılmalı, OTP sitesine girilerek "Reset AnyOTP Device" seçeneği seçilmeli ve gelen ekranda "Send Code" seçeneğine tıklanarak telefona gelen kod ile reset işlemi yapılmalıdır 1. Daha sonra OTP programı tekrar indirip kurulmalı ve yeni bir OTP ID ve Auth Code bilgisi ile kurulum tamamlanmalıdır 1.
- Bağlantı sorunlarını giderme 15. PC kullanıcıları için DNS ayarları değiştirilmeli ve CMD üzerinden ipconfig /flushdns işlemi yapılmalıdır 15. Mobil kullanıcılar için ise telefon mobil veriye geçirilmelidir 15.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Knight Online müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: