Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otomatik tamamlama özelliğini aktif hale getirmek için farklı uygulamalar ve platformlar için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Microsoft Excel: "Dosya" > "Seçenekler" > "Gelişmiş" > "Düzenleme Seçenekleri" altında "Hücre değerleri için Otomatik Tamamlama'yı Etkinleştir" onay kutusunu işaretleyin 1.
- Google Arama: "Arama Ayarları"na girip "Arama Kişiselleştirme" ayarını etkinleştirin 2.
- Windows 10: Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nde "HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoComplete" yoluna gidin, "AutoSuggest" dize değerini "evet" olarak ayarlayın 3.
- Outlook: "Dosya" > "Seçenekler" > "Posta" bölümünde "Kime yazarken adları önermek için Otomatik Tamamlama Listesini kullan" seçeneğini etkinleştirin 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: