Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
OOH (Out-of-Home) medya türleri şunlardır:
- Dış Mekan (Outdoor) Reklamcılığı: Billboardlar, otobüs durakları, kiosklar, vahşi postlar, tren veya otobüs kaplamaları ve hava balonları gibi halka açık alanlarda reklamların yerleştirilmesi 13.
- Guerrilla (Gerilla) Reklamcılığı: Alışılmadık, yaratıcı ve genellikle düşük maliyetli taktiklerle yapılan, reklamları çevreye entegre eden veya beklenmedik yerlerde kullanan reklamcılık 1.
- "Indoor" (Kapalı Mekan) Reklamcılığı: Alışveriş merkezleri, spor salonları, sinema salonları, asansör ekranları, havaalanları ve metro istasyonları gibi iç mekanlarda yapılan reklamlar 13.
- Dijital Billboardlar: Gerçek zamanlı olarak güncellenebilen, dinamik içerikli dijital reklam panoları 24.
- Yer Bazlı Medya (Place-Based Media): Reklamların, hedef kitlenin davranışlarına ve ilgi alanlarına uygun bağlamsal yerlerde yerleştirilmesi 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: