Buradasın
OneDrive'da Word belgesi nasıl kaydedilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word belgesini OneDrive'a kaydetmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Microsoft Word'ü açın ve yeni bir belge oluşturun 3.
- "Dosya" düğmesine tıklayın ve sol bölmede "Yeni"yi seçin 3.
- "Boş Belge"yi veya sağ tarafta görünen listeden herhangi bir şablonu seçin 3.
- Word penceresinin üst kısmında "Otomatik Kaydet" adında bir düğme göreceksiniz 3. "Otomatik Kaydet"in yanındaki düğmeyi tıklayın ve "Açık" olarak ayarlandığından emin olun 3.
- Word sizden dosyalarınızın otomatik olarak kaydedileceği klasörü seçmenizi isteyecektir 3. "OneDrive"ı seçin 3.
- Belgenize bir ad verin; Word, dosyayı OneDrive'daki "Belgeler" klasörüne kaydedecektir 3.
Ayrıca, "Dosya" menüsünden "Farklı Kaydet" seçeneğini seçip doğrudan "OneDrive"ı seçerek de belgeleri kaydedebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: