Buradasın
One Drive'da Excel nasıl aktif edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
OneDrive'da Excel'i aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- OneDrive'a Giriş Yapın: Tarayıcınızı açın ve OneDrive web sitesine gidin. Microsoft hesabınızla giriş yapın 12.
- Excel Dosyasını Bulun: Giriş yaptıktan sonra, OneDrive ana sayfasında dosyalarınızı göreceksiniz. Excel dosyanızı bulmak için dosya listesinde gezinebilir veya arama çubuğunu kullanarak dosyanın adını yazabilirsiniz 1.
- Excel Dosyasını Açın: İlgili Excel dosyasının üzerine tıklayın. Bu, dosyayı tarayıcıda açacaktır ve dosya otomatik olarak Excel Online ile açılacaktır 12.
- Düzenleme Yapın: Dosya açıldığında, üst kısımda "Düzenle" seçeneğini göreceksiniz. Bu seçeneğe tıklayarak dosyayı düzenlemeye başlayabilirsiniz 1.
- Dosyayı Kaydedin: Çalışmalarınızı bitirdikten sonra, yaptığınız değişiklikler otomatik olarak kaydedilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: