Buradasın
Office 365'te masaüstüne nasıl indirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'i masaüstüne indirmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Hesap Oluşturma: Öncelikle, Office 365 hesabı oluşturmanız gerekmektedir 1.
- Portala Giriş: portal.office.com adresine giderek, oluşturduğunuz Office 365 hesabı ile giriş yapın 12.
- Uygulamayı Yükleme: Sağ üst köşede bulunan "Office uygulamasını yükleyin" seçeneğine tıklayın 1.
- Yükleme Seçenekleri: Açılan menüden diğer yükleme seçeneklerini seçin 1.
- Uygulamaları Görüntüleme: "Uygulamaları ve cihazları görüntüle" seçeneğine tıklayın 1.
- Dil ve Sürüm Seçimi: Office uygulamasının dilini ve sürüm türünü belirleyip "Office uygulamasını yükle" seçeneğine tıklayın 1.
- İndirme ve Kurulum: Tarayıcınız bir .exe dosyası indirecektir, bunu çalıştırıp indirmeyi başlatın 12. Yükleme tamamlandığında çevrimiçi kalmanız gerekmektedir 1.
Son olarak, herhangi bir Office uygulamasına girerek "Dosya > Hesap > Lisansı Aktifleştir" kısmından Office 365 hesabınızı girerek ürünü aktifleştirin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: