Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365 spam filtresini aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Microsoft 365 Defender portalına giriş yapın 23. Bunun için Office 365 Admin Center'a gidip bir yönetici kullanıcı profiliyle oturum açın 2.
- E-posta ve İşbirliği bölümüne gidin, ardından Politikalar ve Kurallar > Tehlike Politikaları seçeneğini belirleyin 3.
- Politikalar bölümünde Anti-spam seçeneğini seçin 23.
- Varsayılan spam filtresi politikasını düzenleyin ve gerekli ayarlamaları yaparak spam filtresini kuruluşunuzun ihtiyaçlarına göre özelleştirin 2.
Ayrıca, üçüncü taraf bir spam filtresi kullanarak da Office 365'in spam filtreleme özelliklerini artırabilirsiniz 4. Bunun için aşağıdaki ek adımları izlemek gerekmektedir:
- Üçüncü taraf spam filtresi sağlayıcısından IP adreslerini alın 4.
- Exchange Admin Center'da bir ileti akışı kuralı oluşturun 4. Bunun için İleti Akışı > Kurallar bölümüne gidip yeni bir kural oluşturun 4.
- Kural ayarlarını yapılandırın: Kuralı, gönderenin IP adresi üçüncü taraf spam filtresinin IP adresleriyle eşleşmiyorsa mesajı reddetmek üzere ayarlayın 4.
- Gelen bağlantı noktası ayarlarını düzenleyin 4. Bunun için İleti Akışı > Bağlayıcılar bölümüne gidip etki alanınız için gelen bağlantı noktasını düzenleyin ve yalnızca spam filtresinin IP adreslerinden gelen iletileri kabul edecek şekilde kısıtlayın 4.
- SPF, DKIM ve DMARC kayıtlarını güncelleyin 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: