Buradasın
Office 365 otomatik güncelleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'i otomatik olarak güncellemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Herhangi bir Office uygulamasını (Word, Excel, PowerPoint vb.) açın ve yeni bir belge oluşturun 24.
- "Dosya" menüsünden "Hesap" seçeneğine (veya Outlook kullanılıyorsa "Office Hesabı") gidin 24.
- "Ürün Bilgileri" başlığının altında "Güncelleştirme Seçenekleri"ne tıklayın ve "Şimdi Güncelleştir" seçeneğini seçin 24.
Eğer "Şimdi Güncelleştir" seçeneği hemen görünmüyorsa, önce "Güncellemeleri Etkinleştir" seçeneğine tıklamanız gerekebilir 2.
Alternatif olarak, Windows için Office güncellemelerini denetlemek için Windows Update kullanılabilir 1. Bunun için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: