"Cihazınız bu hesap için Netflix hanesine dahil değil" mesajı, Netflix'in cihazınızı Netflix hanenizle ilişkilendiremediği anlamına gelir. Bu durumu çözmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Hesap oluşturun: Eğer daha önce Netflix hesabınız yoksa, yeni bir hesap oluşturun. 2. Netflix hanenizi güncelleyin: Mevcut bir hesabınız varsa, Netflix hanenizi güncelleyin ve cihazlarınızı yönetin. 3. Televizyonunuzu onaylayın: Netflix haneniz kapsamındaki bir televizyonda oturum açtığınız halde hata alıyorsanız, televizyonunuzun Netflix hanenizle ilişkili olduğunu onaylayın. Bunun için: - Kameralı bir akıllı telefon veya tablet kullanın. - Wi-Fi bağlantısına sahip olun. - Televizyonunuzda "Netflix hanesine ait cihazları yönet" seçeneğini seçin. - "Bu televizyondaki sorunu gider" seçeneğini seçin. - Mobil cihazınızın kamerasını kullanarak televizyonun ekranındaki QR kodunu okutun.