Natro'da alan adı transferi (iç transfer) yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Alan adının bulunduğu müşteri paneline giriş yapılır. 2. “Alan Adı Yönetimi” menüsünde yer alan “Aktif Alan Adlarınız” seçeneğine tıklanır. 3. Alan adınızın bulunduğu satırdaki “Yönet” tuşuna tıklanır. 4. “Transfer” kategorisinde durumun “Transfer Edilebilir Durumda” olması gerekir. 5. “Transfer” kategorisindeki “İç Transfer” linkine tıklanır. 6. “Transfer Edilecek Müşteri No” kutucuğuna alıcı müşteri hesabının numarası, “TC Kimlik Numaranız” kutucuğuna ise transfer işlemini başlatan müşteri hesabının bilgilerinde tanımlı olan T.C. kimlik numarası yazılır. 7. Gerekli kısımlar doldurulduktan sonra “Başlat” tuşuna tıklanır. 8. “Transferi Başlat” tuşuna tıklandıktan sonra gönderici müşteri hesabının sahibinin sistemde kayıtlı olan e-posta adresine onay iletisi gönderilir. 9. Onay iletisinde yer alan transfer onay linki kullanılarak işlem onaylanır. 10. Onay işlemi tamamlandıktan sonra alıcı müşteri paneline giriş yapılır. 11. Müşteri paneline giriş yapıldığında sayfanın alt kısımlarında yer alan “Onay Bekleyen İç Transfer(ler)” kısmında alan adı seçilerek işlem tamamlanır. Farklı bir firmaya transfer için ise şu adımlar izlenir: 1. Müşteri paneline giriş yapılır. 2. “Alan Adı Yönetimi” > “Aktif Alan Adlarınız” bölümüne tıklanır. 3. Transfer etmek istenen alan adı seçilir ve “Transfer” butonuna tıklanarak transfer kodu alınır. 4. Transfer kodu, alan adı ve transfer koduyla birlikte işlem başlatılır. 5. Sistemde kayıtlı iletişim bilgileriyle transfer işlemi onaylandıktan sonra, ortalama 7 gün içerisinde transfer gerçekleşir. Alan adı transferi için mevcut kayıt operatöründen transfer kodu alınması gereklidir. Daha fazla bilgi ve destek için Natro'nun resmi web sitesi veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.