• Buradasın

    MTM medya takip merkezi ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MTM Medya Takip Merkezi, geleneksel medya (TV, gazete, dergi, radyo), dijital ve sosyal medya takibi yaparak kişi, kurum veya kuruluşlarla ilgili talep edilen anahtar sözcüklere göre medyaya yansıyan tüm haberleri izler ve analiz eder 12.
    Başlıca hizmetleri:
    • İtibar ve istihbarat takibi: İtibar yönetimi ve kriz yönetimi için veri sağlar 2.
    • Reklam takibi: TV, gazete ve dergilerde yayınlanan reklamları raporlayarak medya planlama stratejileri için bilgi sunar 2.
    • Medya arşivi: Gazete, dergi, TV ve online medya arşivine erişim imkanı sunar 12.
    • DigiLUP: Sosyal medya, internet siteleri, blog, forum ve sözlükleri eş zamanlı takip edip raporlar 2.
    MTM, medya takibi ve ölçümlemesi servislerinin yanı sıra, iletişimcilerin medyaya yönelik çalışmalarını daha kolay ve verimli hale getiren destekleyici servisler de sunar 35.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Medya takibi nasıl yapılır?

    Medya takibi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hedef belirleme. 2. Kaynak belirleme. 3. Sosyal medyayı kullanma. 4. Medya takip şirketleriyle çalışma. 5. Zamanı yönetme. 6. Not alma ve izleme. Medya takibi için Hootsuite, Brandwatch, Mention gibi sosyal medya yönetim platformları, analitik araçlar ve özel yazılımlar kullanılabilir. Medya takibi, günlük, haftalık, aylık veya yıllık periyotlarda yapılabilir.

    Medya takip merkezi ücretli mi?

    Medya Takip Merkezi'nin hizmetleri hem ücretsiz hem de ücretli seçenekler sunmaktadır. Ücretsiz hizmetler: Medya Takip Mobile uygulaması üzerinden basın, görsel-işitsel medya, internet medyası, sosyal medya ve haber ajanslarından takip sonuçlarına ücretsiz olarak erişilebilir. Ücretli hizmetler: GMedya gibi bazı firmalar, medya takibi ve raporlama için özel paneller ve detaylı analizler sunarak ücretli hizmetler vermektedir.