Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MMP (Mobile Measurement Partner), mobil pazarlamacılara kampanya performansını ölçmek ve analiz etmek için üçüncü taraf bir sağlayıcı olarak hizmet eden bir şirkettir 13.
MMP'nin temel işlevleri:
- Attribution: Uygulama yüklemeleri ve olaylarını doğru kullanıcı kazanım kaynağına ve pazarlama kampanyasına atfetmek 14.
- Veri toplama ve düzenleme: Birden fazla reklam ağı ve kanaldan gelen verileri tek bir yerde birleştirmek 15.
- Derin bağlantı: Kullanıcıların uygulama içinde belirli bir sayfaya yönlendirilmesini sağlamak 1.
- Analitik: Gösterim, tıklama, yükleme, uygulama içi satın alma (IAP) ve gelir metrikleri gibi çeşitli analizleri sunmak 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: