Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mipmap — tek bir dokunun aşamalı olarak daha düşük çözünürlüklerde temsil edildiği görüntüler dizisidir 13.
Mipmap'lerin kullanım amaçları:
- Görsel kalitenin iyileştirilmesi 13. Mipmap'ler, dokuların uzaktan bakıldığında aliasing ve pikselleşme gibi sorunları önleyerek pürüzsüz ve detaylı görünmesini sağlar 13.
- Performansın artırılması 13. Uzak mesafedeki nesneler için daha küçük dokular kullanılarak grafik işlem biriminin (GPU) işlem yükü azaltılır, bu da özellikle gerçek zamanlı uygulamalarda (örneğin, video oyunlarında) faydalıdır 13.
- Tutarlı render 1. Mipmap'ler, kameradan bağımsız olarak nesnenin tüm mesafelerde aynı kalitede görünmesini sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: