Buradasın
Migros'un perakende medya şirketi Mimeda nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Perakende medya, müşterilerin satın alma anında doğru reklamı görmeyi hedefleyen bir medya türüdür 23.
Mimeda'nın bazı özellikleri:
- Çoklu iletişim kanalları: Mağaza içi dijital ekranlar, giriş sensörleri, kasa alanları, online perakende alanları gibi 15'ten fazla pazarlama ve iletişim kanalına sahiptir 23.
- Data entegrasyonu: Money programı aracılığıyla müşterilerin ihtiyaçlarını ve ilgi alanlarını tanıyarak iş ortaklarına veri analizi ve öneri hizmeti sunar 145.
- Performans ölçümü: Oluşturulan medya bütçesinin verimli kullanılıp kullanılmadığını ölçer ve markalara entegre raporlar sunar 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: