Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word Online kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Office.com adresine gidin ve Microsoft hesabınızla giriş yapın 12. Eğer bir hesabınız yoksa, ücretsiz olarak oluşturabilirsiniz 1.
- Giriş yaptıktan sonra, sol paneldeki Word simgesine tıklayarak uygulamayı başlatın 3.
- Yeni bir belge oluşturmak için sol üst köşedeki artı (+) simgesine tıklayın ve "Belge" seçeneğini seçin 4.
- Mevcut bir belgeyi açmak için, daha önce kaydedilmiş bir dosyayı yükleyin 4.
- Belgeyi düzenledikten sonra, "Paylaş" butonuna tıklayarak bağlantı oluşturun ve diğer kullanıcılarla eş zamanlı çalışmaya başlayın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: