• Buradasın

    Microsoft Word dikte nasıl aktif edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Microsoft Word'de dikte özelliğini etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Yeni veya var olan bir belge açın ve mikrofon özellikli bir cihazda Microsoft 365'te oturum açın 1.
    2. Giriş sekmesinde "Dikte" düğmesine gidin veya Alt+` klavye kısayolunu kullanın 15.
    3. Dikte düğmesinin açılmasını ve dinlemeye başlamasını bekleyin 1.
    Dikte özelliği yalnızca Microsoft 365 abonelerinin kullanımına sunulmuştur 15.
    Ayrıca, dikte özelliğini ekran okuyucu kullanarak da etkinleştirebilirsiniz 2. Bunun için, Word'de bir belgeyi düzenlerken Alt+H, D veya Alt+Back tırnak (') tuşlarına basmanız gerekmektedir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Word ayarları nasıl aktif edilir?

    Microsoft Word ayarlarını etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Değişiklikleri İzle özelliğini etkinleştirmek için: - Microsoft Word belgesini açın. - Gözden Geçir sekmesinde Değişiklikleri İzle işlevini AÇIK konuma getirin. 2. Genel ayarları etkinleştirmek için: - Dosya menüsünden Seçenekler'e, ardından Genel'e tıklayın. Korumalı Görünüm'den çıkmak için: - Dosya > Bilgileri'ne gidin. - "Her Zaman Salt Okunur Aç" seçeneğini temizleyin. Eğer bu yöntemlerle sorun çözülmüyorsa, belge yazarı veya sistem yöneticisinin düzenlemeyi engelleyen kuralları olabilir.