Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de dikte özelliğini aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Windows PC: Microsoft Word'ü açın, "Başlat" sekmesine gidin ve menü çubuğundaki mikrofon simgesine tıklayın 13. Bu seçenek yalnızca Microsoft 365 aboneleri için geçerlidir 12.
- Mac: Microsoft Word'ü açın, "Başlat" sekmesine gidin ve mikrofon simgesine tıklayın 1.
- Android ve iOS: Word uygulamasında boş bir belge açın, sağ üst köşedeki artı simgesine dokunarak yeni bir belge oluşturun ve ortada beliren mikrofon sembolüne dokunun 1.
Dikte özelliğini ilk kez kullanıyorsanız, bilgisayarınızın mikrofon izinlerini kontrol etmeniz ve gerekirse ayarlamanız gerekebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: