• Buradasın

    Microsoft Word dikte nasıl aktif edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Microsoft Word'de dikte özelliğini aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Windows PC: Microsoft Word'ü açın, "Başlat" sekmesine gidin ve menü çubuğundaki mikrofon simgesine tıklayın 13. Bu seçenek yalnızca Microsoft 365 aboneleri için geçerlidir 12.
    2. Mac: Microsoft Word'ü açın, "Başlat" sekmesine gidin ve mikrofon simgesine tıklayın 1.
    3. Android ve iOS: Word uygulamasında boş bir belge açın, sağ üst köşedeki artı simgesine dokunarak yeni bir belge oluşturun ve ortada beliren mikrofon sembolüne dokunun 1.
    Dikte özelliğini ilk kez kullanıyorsanız, bilgisayarınızın mikrofon izinlerini kontrol etmeniz ve gerekirse ayarlamanız gerekebilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Word ayarları nasıl aktif edilir?

    Microsoft Word ayarlarını aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Dosya Sekmesi: Word belgesini açtıktan sonra "Dosya" sekmesine tıklayın. 2. Seçenekler Bölümü: Açılan menüden "Seçenekler" bölümünü seçin. 3. Ayarların Seçilmesi: Ayarlamak istediğiniz kategoriye göre (Genel, Görüntü, Yazım Denetleme, Kaydet, Dil vb.) ilgili sekmeyi seçin. Örneğin, değişiklikleri izleme özelliğini aktif hale getirmek için: 4. Gözden Geçir Sekmesi: "Gözden Geçir" sekmesine gidin. 5. Değişiklikleri İzle: "Değişiklikleri İzle" işlevini AÇIK hale getirin.