Buradasın
Microsoft e-posta nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft e-posta adresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Uygun Microsoft 365 planını seçin: Exchange Online Plan 1, Exchange Online Plan 2, Microsoft 365 Business Premium, Microsoft 365 Business Standard veya Microsoft 365 Business Basic gibi planlar tercih edilebilir 1.
- Abonelik satın alın: Seçtiğiniz planı satın almak için 0216 344 1559 numaralı telefondan Micro Bilgi Teknolojileri ile iletişime geçin 1.
- Yönetim paneline giriş yapın: Lisansınızı aldıktan sonra, Microsoft 365 Yönetim Paneli'ne (Admin Center) giriş yapın ve etki alanı (domain) adı ekleyin 1.
- Etki alanını doğrulayın: Domain ekleme işlemi sırasında Microsoft, DNS kayıtları eklemeniz için talimatlar verecektir 1. Bu kayıtları domain sağlayıcınızın kontrol paneline girerek etki alanınızı doğrulayın.
- Kullanıcı hesapları ve mail adresleri oluşturun: İşletmenizdeki çalışanlar için kullanıcı hesapları ve mail adresleri oluşturun 1. Her bir kullanıcı için kullanıcı adı ve şifre belirleyin 1.
- Mail hizmetlerini yapılandırın: Microsoft Outlook gibi bir e-posta istemcisi kullanacaksanız, bu istemciyi Microsoft 365 hesabınıza bağlayarak kurumsal maillerinize erişim sağlayın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: