Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Xiaomi Mi Band 7'nin bağlanmama sorunu için aşağıdaki çözümler denenebilir:
- Güç Kontrolü: Cihazın şarjının yeterli olduğundan emin olun 14.
- Mesafe: Telefon ve bileklik arasındaki mesafenin çok uzak olmadığından emin olun, bileziği telefona mümkün olduğunca yaklaştırın 1.
- Uygulama Güncellemesi: Mi Fitness veya Zepp Life uygulamasının en son sürümde olduğundan emin olun 13.
- Bluetooth ve Konum İzni: Telefonun Bluetooth'unu yeniden başlatın, "Mi Fitness / Zepp Life" uygulamasının konum iznini açın ve Bluetooth verilerini temizleyin 1.
- Diğer Cihazlar: Etrafta çok fazla Bluetooth veya WiFi cihazı varsa, ortamı değiştirmeye çalışın 1.
- Yeniden Eşleştirme: Bilekliği telefondan ayırıp tekrar eşleştirmeyi deneyin 23.
- Fabrika Ayarları: Eğer diğer yöntemler işe yaramazsa, bilekliği fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: