• Buradasın

    Meta'ya nasıl giriş yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Meta'ya giriş yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Meta Horizon mobil uygulaması 2. Telefondan Meta Horizon mobil uygulaması açılarak veya başlık takılarak ekrandaki talimatlar takip edilebilir 2.
    • auth.meta.com 2. Meta hesabının e-posta adresiyle oluşturulması için bu adres kullanılabilir 2.
    Ayrıca, Facebook veya Instagram hesabı kullanılarak da Meta hesabı oluşturulabilir ve bu hesap, Hesaplar Merkezi'ne eklenerek Meta'ya giriş yapılabilir 12.
    Meta'ya giriş yaparken, en az 13 yaşında (veya bölge için geçerli olan yaşta) olunması ve gerçek adın kullanılması tavsiye edilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Meta hesaplar merkezi nasıl kullanılır?

    Meta Hesaplar Merkezi'ni kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hesap Ekleme veya Kaldırma: Facebook, Instagram ve Meta hesaplarınızı aynı Hesaplar Merkezi'ne ekleyebilir veya mevcut hesapları kaldırabilirsiniz. 2. Ayarları Yönetme: - Kişisel Bilgiler: İletişim bilgileri, doğum günü, kimlik onayı ve anıtlaştırma ayarlarını düzenleyebilirsiniz. - Şifre ve Güvenlik: Şifre, iki faktörlü kimlik doğrulama, giriş uyarıları ve yer ayarlarını yönetebilirsiniz. - Reklam Tercihleri: Reklam konuları ve reklamverenler için tercihleri ayarlayabilirsiniz. - Ödemeler: Meta Pay ayarlarını yönetebilirsiniz. 3. Bağlantılı Deneyimler: Hesaplarınız arasındaki bağlantılı deneyimleri (farklı hesaplara giriş yapma gibi) etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilirsiniz. 4. Hesap Kurtarma: Hesabınıza erişimle ilgili sorun yaşadığınızda, Hesaplar Merkezi üzerinden hesap kurtarma süreçlerini başlatabilirsiniz. Hesaplar Merkezi'ne meta.com/accounts-center adresinden ulaşabilirsiniz.

    Meta'nın amacı nedir?

    Meta'nın (eski adıyla Facebook) amacı, ürünlerini ve hizmetlerini birbirine bağlayan entegre bir ortam olan metaverse'ü oluşturmaktır. Şirket, bu doğrultuda şu hedefleri benimsemektedir: Marka bilinirliğini artırmak. Web sitesi trafiğini artırmak. Etkileşimi artırmak. Potansiyel müşteri toplamak. Uygulama tanıtımını yapmak. Satışları artırmak.