Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta'da kreatif testi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Testlerin Planlanması 14.
- Hedeflerin Belirlenmesi 4. Kreatifin hangi sorunu çözeceği veya reklam verme amacı tanımlanmalıdır 4.
- Hipotez Oluşturma 4. Test edilecek hipotez, örneğin hangi kreatifin daha iyi performans göstereceği tanımlanmalıdır 4.
- Ölçümlerin Belirlenmesi 4. Hipotezi kanıtlayacak veya çürütecek ölçümler, örneğin başarı ölçümleri (yüklemeler, alışverişler, tıklama oranı vb.) seçilmelidir 4.
- Testin Gerçekleştirilmesi 4.
- Performansın Değerlendirilmesi 15.
- Metriklerin İncelenmesi 1. Hook Rate, Hold Rate, Thumbstop Rate, CTR, CPC, IPM, ROAS/CPA gibi metrikler değerlendirilmelidir 1.
- Performans Analizi 5. İlk etapta yüksek performans gösteren kreatifler, zamanla verimliliğini kaybedebilir; bu durumda yeni kreatifler eklenmeli veya mevcut kreatiflerde değişiklik yapılmalıdır 5.
Ayrıca, Meta Advantage+ gibi yapay zeka destekli araçlar kullanılarak çoklu kreatif testleri otomatikleştirilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: