Buradasın
Mesajlaşma reklamları gençler için kullanılamaz ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Mesajlaşma reklamları gençler için kullanılamaz" ifadesi, Meta'nın politikalarına göre 18 yaş altı kullanıcıların güvenliğini sağlamak amacıyla belirli reklam türlerine erişimin kısıtlandığını ifade eder 1. Özellikle mesajlaşma gibi doğrudan etkileşim sağlayan reklam formatları, genç kullanıcılar için uygun görülmemektedir 1.
Bu kısıtlamanın nedenleri:
- Hedef kitle yaş sınırlaması: Reklam kampanyasında 18 yaş altı bireyler hedef olarak seçildiğinde mesajlaşma reklamları devre dışı kalır 1.
- Hesap yaşı: Reklamı oluşturan Instagram hesabı 18 yaşından küçük bir kullanıcıya aitse bu hata alınabilir 1.
Bu hatayı çözmek için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: