Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB okul web sitesi oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yönetim Paneline Erişim: Kurumunuza ait meb.k12.tr uzantılı web adresinizin sonuna /mebpanel ekleyerek Okul Web Siteleri Yönetim Paneli'ne giriş yapın 12.
- Hesap Oluşturma: Sitenize vermek istediğiniz kurum/okulun ismi ve kurumsal e-posta adresini (kurumkodu@meb.k12.tr) girerek hesap oluşturun 14. Alan adında Türkçe karakterler kullanmayın 1.
- İlk Giriş: İlk girişte kurumsal e-posta adresiniz ve eski FTP şifrenizle sisteme girin 14.
- İçerik Ekleme: Haber, duyuru ve dosyalar için mutlaka klasör oluşturun 14. İlgili bölümlere ait resim, dosya veya videoları önceden siteye yükleyin 14.
- Diğer Ayarlar: İletişim bölümünde kurumun konumunu harita üzerinde işaretleyin ve gerekli diğer bilgileri girin 12.
Önemli Notlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: