Masaüstü için Drive'da dosya güncellemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Drive'a giriş yapın ve güncellemek istediğiniz dosyayı seçin .
- Belgenin üstündeki menüden "Düzenle" seçeneğini tıklayın .
- Gerekli değişiklikleri yapın ve kaydetmek için "Kaydet" düğmesine tıklayın .
Alternatif olarak, klavye kısayollarını kullanarak da güncelleme yapılabilir . Örneğin, metin kopyalamak için Ctrl + C (Windows) veya Command + C (Mac) kısayolu, yapıştırmak için ise Ctrl + V (Windows) veya Command + V (Mac) kısayolu kullanılabilir .
Ayrıca, sürüm yönetimi özelliği ile aynı linki koruyarak dosyayı güncellemek de mümkündür . Bunun için, güncellenecek dosyaya sağ tıklayıp "Sürümleri Yönet" seçeneğini, ardından "Yeni Sürüm Yükle" butonuna basmak yeterlidir .