Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MailEnable'da limit sorunlarının birkaç nedeni olabilir:
- Dosya eki boyutu limiti 2. MailEnable'da ekli dosya boyutu limiti, "Preferences" > "Maximum letter size" bölümünden ayarlanabilir 2.
- Saatlik e-posta gönderme limiti 3. MailEnable Standard (v6) sürümünde, "Servers" > [your server] > "Connectors" bölümünden SMTP seçilip "Properties" > "Security tab" üzerinden saatlik e-posta gönderme limiti ayarlanabilir 3.
- Posta kutusu boyutu limiti 5. MailEnable, posta kutusu boyutu değerlerini Plesk veritabanından doğru bir şekilde alamayabilir. Bu durumda, "Service Plans" içindeki "Mailbox size" seçeneğini "Unlimited" olarak değiştirip, ardından limit koyarak senkronizasyonu beklemek sorunu çözebilir 5.
Eğer bu ayarlamalar sorunu çözmezse, daha fazla destek için bir uzmana veya MailEnable destek hizmetlerine başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: