Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MacBook'ta ses kaydının çalışmamasının birkaç olası nedeni ve çözümü:
- Ses girişlerine erişim eksikliği 1. Kullanılan uygulamanın, yerleşik veya harici mikrofon ya da ses arabirimine erişimi olup olmadığını kontrol etmek gerekir 1. Bunun için macOS'in farklı sürümlerinde "Sistem Ayarları" veya "Sistem Tercihleri" üzerinden "Gizlilik ve Güvenlik" veya "Güvenlik ve Gizlilik" bölümüne girilerek "Mikrofon" seçeneği seçilmeli ve gerekli uygulamalar onaylanmalıdır 1.
- Ses denetleyicisi sorunu 2. "Etkinlik İzleyicisi" üzerinden "coreaudiod" işlemi zorla sonlandırılıp ses denetleyicisi yeniden başlatılabilir 2.
- Güncel olmayan macOS 2. Ses sürücüleri veya ayarlarıyla uyumluluk sorunlarına yol açabileceğinden, en son macOS sürümüne güncelleme yapılabilir 2.
- Ses ayarlarının yanlış yapılandırılması 5. Ses kalitesi ve formatı "Ayarlar" bölümünden ayarlanabilir, ses seviyesi "Ses iletişim kutusunu aç" bağlantısından ayarlanabilir ve ses sürücüleri kontrol edilebilir 5.
Bu adımlar sorunu çözmezse, aygıtın üreticisine başvurarak yazılım güncellemeleri veya uyumluluk bilgileri kontrol edilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: