Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mac'te lisansın aktif edilmesi için Microsoft Office yazılımı yüklendikten sonra aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Office uygulamasını açın ve üst menü çubuğundaki "Finder" > "Uygulamalar" yolunu izleyerek aşağı kaydırın ve herhangi bir Office uygulamasını seçin 2.
- Açılan "Yenilikler" kutusunda "Başlarken" seçeneğini tıklayın 12.
- "Oturum Aç" seçeneğini seçin ve Microsoft hesabınız ile ilişkili e-posta adresini girin 12.
- Girdiğiniz e-posta adresiyle ilişkili parolayı girin ve "Oturum Aç"'a tıklayın 12.
- Sistem, geçerli bir lisansınız olup olmadığını kontrol edecek ve ardından ürünü etkinleştirecektir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: