Mac'te Google Drive'ı kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Google Drive'ı indirin: Google'ın web sitesinden Google Drive uygulamasını indirip kurun 12.
- Google hesabınızla giriş yapın: Uygulamayı açtıktan sonra, "Sign in" (Giriş yap) seçeneğine tıklayıp Google hesap bilgilerinizi girin 12.
- Dosyaları senkronize edin: Giriş yaptıktan sonra, hangi klasörlerin Google Drive ile senkronize edileceğini seçin ve "Start Sync" (Senkronizasyonu Başlat) düğmesine basın 23.
- Erişim sağlayın: Google Drive'a, Finder'ın kenar çubuğundaki Google Drive klasöründen veya menü çubuğundaki Drive simgesinden erişebilirsiniz 13.
Ek özellikler:
- Ayarları özelleştirin: Senkronizasyon ayarlarını, hangi dosyaların çevrimdışı erişilebilir olacağını ve diğer seçenekleri "Preferences" (Tercihler) menüsünden değiştirebilirsiniz 13.
- Dosya paylaşın: Sağ tıklayarak bir dosya veya klasörü seçip "Share" (Paylaş) seçeneğine tıklayarak dosyaları başkalarıyla paylaşabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: