Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lossless Scaling (LS) ve FSR (Fidelity Fidelity Scalers) arasındaki temel farklar şunlardır:
- FSR, ham çözünürlüğü düşürüp özel algoritmasıyla yükselterek görüntü sunar 3. Bu süreçte kalitede ufak bozulmalar yaşanabilir 3.
- LS, makine öğrenimi kullanarak yeni kareler ekler ve kare oluşturma teknolojisi sunar 3. Ancak, bu teknoloji FSR ve DLSS kadar verimli değildir ve ekstra gecikme yaratabilir 3.
- LS, oyun dosyalarına müdahale etmez; yeni bir pencere açıyor gibi düşünülebilir 1.
- FSR, rekabetçi FPS oyunlarında netlik kaybına neden olabilir 2.
- LS, düşük FPS değerlerine sahip oyunlarda daha etkili olabilir 5.
Her iki yazılım da farklı ihtiyaçlara yönelik avantajlar sunar ve kullanım amacı doğrultusunda tercih edilmelidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: