Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Long tail stratejisi, arama hacmi düşük, niş anahtar kelime öbeklerini kullanarak yapılan bir SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) çalışmasıdır 135.
Long tail stratejisinin bazı özellikleri:
- Daha az rekabet: Yaygın yapılan aramaları içeren anahtar kelimelerde rekabet yüksekken, long tail anahtar kelimelerde rekabet düşüktür 14.
- Yüksek geri dönüşüm: Belirli bir nişe odaklı anahtar kelime gruplarına odaklanıldığında, doğrudan o tür aramalar yapan kişilere ulaşılır ve yüksek geri dönüş alınır 14.
- Maliyetleri düşürme: Rekabet oranı düşük olan long tail anahtar kelimeler, reklam maliyetlerini düşürür 14.
- İyi hedefleme: Hedef kitlenin doğrudan yapabileceği arama sonuçları incelenerek, onlara yönelik long tail kelimeler üzerine çalışmalar yapılabilir 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: