Logo e-Fatura hata kodları şunlardır: 1. 1000 - Zarf kuyruğa eklendi: Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. 2. 1100 - Zarf işleniyor: Durum kodunun güncellenmesi beklenmelidir. 3. 1110 - ZIP dosyası değil: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 4. 1111 - Zarf ID uzunluğu geçersiz: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 5. 1120 - Zarf arşivden kopyalanamadı: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 6. 1130 - ZIP açılamadı: Faturalar yeniden gönderilmelidir. 7. 1131 - ZIP bir dosya içermeli: Zarf olarak nitelenen .zip dosyasında e-Fatura eksik. 8. 1132 - XML dosyası değil: .zip uzantılı dosyanın içeriğinde yer alan e-Fatura XML formatında değil. 9. 1133 - Zarf ID ve XML dosyasının adı aynı olmalı: ID ile ilgili düzenleme yapılarak dosya yeniden gönderilmelidir. 10. 1140 - Doküman ayrıştırılamadı: Zarf alındı ancak içeriğine ulaşılamadı, yeniden gönderilmesi gerekir. Bu kodlar, e-Fatura sürecinin çeşitli aşamalarında karşılaşılan hataları ve çözümleri belirtir.