Buradasın
Logitech ürün değişimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logitech ürün değişimi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Logitech Destek ile iletişime geçin 13.
- support.logi.com adresine gidin ve "Destek + İndirme" seçeneğine tıklayın 1.
- Model numarası veya ürün adı ile arama yapın ya da ürün kategorisinden seçim yapın 1.
- "Hala Sorun Yaşıyor Musunuz?" bölümünden "Yardım Alın" seçeneğine tıklayın 1.
- Kullanıcı adı ve parolanızla giriş yapın veya yeni hesap oluşturun 1.
- "Sorununuzu bize anlatın" bölümünü doldurun ve gönderin 1.
- Gerekli belgeleri hazırlayın 3.
- Talimatları bekleyin 3.
- Logitech, sorununuzu çözmek için sizinle iletişime geçecek ve gerekli adımları bildirecektir 3.
Önemli Notlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: