Buradasın
Logitech ürün değişimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logitech ürün değişimi için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Ürünü Kaydedin: Logitech ürün kayıt web sitesine gidip, seri numarasını girerek ürünü kaydedin 1.
- Garanti Belgelerini Toplayın: Satın alma faturası ve orijinal ambalajın tüm bileşenleri gibi garanti için gerekli belgeleri saklayın 13.
- Sorunu Belirleyin: Ürünün hangi nedenle değiştirilmesini istediğinizi ve arızayı detaylı bir şekilde not edin 5.
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: Logitech'in destek web sitesine gidip, iletişim bölümünden müşteri hizmetleri ile temasa geçin 14. Hafta içi 10:00 - 19:00 saatleri arasında 0 (212) 900 33 70 numaralı telefondan da ulaşabilirsiniz 1.
- Değişim Talebinde Bulunun: Müşteri hizmetleri, gerekli adımları size yönlendirecektir 13. Eğer ürünü online mağazadan satın aldıysanız, müşteri hizmetleri süreci sizin için yönetecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: