Buradasın
LinkedIn'de şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de şikayet yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- LinkedIn hesabınıza giriş yapın 2.
- Üst menüdeki "Ben" simgesine tıklayın ve ardından "Ayarlar ve Gizlilik" seçeneğini seçin 2.
- Açılan sayfada soldaki menüden **"Yardım Merkezi"**ni seçin 2.
- "Destek Merkezi" bölümüne göz atın ve şikayetinize uygun konuyu seçin 2. Eğer konu bulamazsanız sayfanın en altındaki "LinkedIn'e Ulaşın" seçeneğine tıklayın 2.
- "LinkedIn'e Ulaşın" sayfasında, şikayetinize ilişkin ayrıntıları ve sorununuzu açıklayan bir mesaj yazın 2.
- Şikayetinizi göndermek için formu doldurduktan sonra "Gönder" butonuna tıklayın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: