• Buradasın

    Kutup Ayısı Stanley yetkili servis mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, kutupayisi.com, Stanley için yetkili servis olarak hizmet vermektedir 14.
    Stanley termos veya diğer ürünlerin arızalanması durumunda, kutupayisi.com üzerinden servis talep formu doldurulabilir 12. Ancak, darbe almış ürünler garanti kapsamında değildir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kutup Ayısı garanti kaydı nasıl yapılır?

    Kutup Ayısı garanti kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Gerekli belgeleri hazırlayın: Ürünün satın alındığına dair fatura veya makbuz, ürünle birlikte gelen garanti belgesi. 2. Ürünün durumunu inceleyin: Sorunun garanti kapsamında olup olmadığını değerlendirin. Fiziksel hasar veya kullanıcı hatası varsa, garanti geçersiz olabilir. 3. İletişim kurun: Kutup Ayısı müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Telefon, e-posta veya resmi web sitesi üzerinden destek alabilirsiniz. 4. Talep formunu doldurun: Online veya yazılı olarak gerekli bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde kaydedin. 5. Ürünü gönderin: Talebiniz onaylandığında, ürünün belirlenen adrese gönderilmesi gerekebilir. Ürünü dikkatlice paketleyip, kargo işlemlerini tamamlayın. Garanti kaydı yaparken ürününüzün modelini ve seri numarasını hazır bulundurmanız işlemlerinizi kolaylaştırabilir.

    Kutup Ayısı garanti süresi ne kadar?

    Kutup Ayısı (Kutup Garanti Plus) garanti süresi, 3 farklı paket seçeneği ile sunulmaktadır: 1. Bronz Paket: Ürünlere +1 yıl ek garanti sağlar. 2. Gümüş Paket: Ürünlere +2 yıl ek garanti sağlar. 3. Altın Paket: Ürünlere +3 yıl ek garanti sağlar.