Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal e-postaya giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kullanıcı Hesabı Oluşturma: Kuruluşunuzdaki her kullanıcı için bir Google Workspace hesabı oluşturulmalıdır 1. Bu hesap, kullanıcıya bir ad, şifre ve alanınızda bir e-posta adresi sağlar 1.
- MX Kayıtlarını Ayarlama: E-postaların Google sunucularına yönlendirilmesi için alanınızın MX kayıtlarını Google sunucularına yönlendirmek gereklidir 1.
- Webmail Giriş Sayfası: E-postalarınıza web üzerinden erişmek için
webmail.alanadiniz.com
veyamail.alanadiniz.com
adreslerini kullanabilirsiniz 2. Giriş için daha önce oluşturulmuş e-posta adresinizin kullanıcı adı ve şifresini kullanmanız gerekmektedir 2.
Alternatif olarak, kurumsal e-postanızı Outlook gibi bir e-posta programına da kurabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: