Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konum tabanlı reklamlar, kullanıcıların bulundukları yere göre hedeflenerek, onlara kişiselleştirilmiş reklamlar sunmayı sağlar 23. Bu reklamlar, hem e-ticaret hem de fiziki mağazası olan firmalar için önemlidir 3.
Konum tabanlı reklamların bazı işlevleri:
- Kullanıcılara ulaşma 3. Belirli bir bölgedeki tüketicilere fırsatlar sunarak onları çekme imkanı tanır 3.
- Dönüşüm oranlarını artırma 4. Reklamlar, ilgili ve potansiyel müşterilere gösterildiğinde dönüşüm oranları yükselir 4.
- Bütçe optimizasyonu 4. Reklamlar sadece belirli bölgelerde gösterildiğinden, bütçe daha verimli kullanılır 4.
- Kişiselleştirilmiş kampanyalar 4. Farklı bölgelerdeki müşterilere farklı reklam mesajları gönderilerek kampanyalar daha etkili hale getirilir 4.
Konum tabanlı reklamların çalışabilmesi için kullanıcıların, akıllı telefonlarından konum hizmetlerini aktif hale getirmeleri gerekmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: