Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konum tabanlı reklamlar, kullanıcıların coğrafi konumlarına göre özel içerik ve teklifler sunarak çeşitli işler yapar:
- Müşteri Etkileşimi: Kullanıcıların bulundukları konuma göre kişiselleştirilmiş bildirimler ve kampanyalar göndererek onlarla daha hedeflenmiş bir etkileşim kurar 35.
- Mağaza Trafiği Artırma: Fiziki mağazası olan işletmeler için, mağaza çevresine gelen kullanıcılara özel teklifler sunarak mağaza ziyaretlerini artırır 23.
- Yerel Pazarlama: Yerel aramalarda görünürlüğü artırarak işletmelerin yerel pazarda daha güçlü bir konum elde etmesine yardımcı olur 5.
- Dijital Pazarlama: SEO ve diğer dijital çözümlerle markanın dijitalde daha fazla fark edilmesini sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: