• Buradasın

    Kodla Büyü'de nasıl çalıştırılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kodla Büyü'de kodların çalıştırılması için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Sisteme Giriş: kodlabuyu.kodris.com adresinden sisteme giriş yapılmalıdır 12.
    2. Sahne Seçimi: Platformda 300 farklı sahne bulunmaktadır ve her sahnede çeşitli uygulama ekranları yer almaktadır 1.
    3. Kodlama Modu: Kodlama yapmak için "Kod Modu" veya "Blok Modu" kullanılabilir 4.
    4. Kodu Çalıştırma: Kodu çalıştırmak için "Kodu Çalıştır" butonuna basılmalı veya
      Ctrl + Enter
      tuşlarına birlikte basılmalıdır 4.
    Kodla Büyü, sadece devlet okullarında görev yapan öğretmenlerin kullanımına açıktır ve eğitimler ücretsizdir 15.

    Konuyla ilgili materyaller

    Kodla büyü 35. bölüm nasıl geçilir?

    Kodla Büyü 35. bölümü geçmek için aşağıdaki kodlamayı uygulamak gerekmektedir: ``` turtle.turn(left) turtle.forward(3) turtle.turn(right) repeat 4: forward(2) getBone() turn(back) forward(2) turn(back) ```.

    Kodlama öğrenmek için kodla büyü yeterli mi?

    Kodla Büyü, kodlama öğrenmek için yeterli bir platformdur. Kodla Büyü, devlet okullarının lise ve ortaokul öğrencilerine yönelik uygulamalı kodlama eğitimi sunan bir web sitesidir. Kodla Büyü'nün bazı özellikleri: - 300 sahne: Her birinde öğretici uygulama ekranları bulunmaktadır. - Müfredat: Bir sene sürecek şekilde düzenlenmiş bir müfredata sahiptir. - Öğretmen desteği: Kodlama bilgisine sahip olmayan öğretmenler de sistemi kullanarak öğrencilerine kodlama eğitimi verebilirler.

    Kodla Büyü 62-65 arası nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'de 62-65 arası seviyeleri geçmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Seviye 62: Bu seviyede, `turtle[0].forward(1)`, `turtle. 2. Seviye 63: `a=0` ile başlayıp `forward(2)`, `turn(left)` komutlarıyla ileri hareket edip havuç toplamak ve `b=getStringBox()`, `c=convert_int(b)` komutlarıyla string'i sayıya çevirip toplam değeri hesaplamak gerekmektedir. 3. Seviye 64: `a=0` ile başlayıp `repeat 3: forward(2) getCarrot() a=a+1 turn(left) forward(2) turn(right) forward()` komutlarını kullanarak havuç toplamak ve `b=getStringBox()`, `c=convert_int(b)` komutlarıyla toplam değeri hesaplayıp yazdırmak gerekmektedir. 4. Seviye 65: `a=0` ile başlayıp `forward(2)`, `turn(left)` komutlarıyla hareket edip `repeat 6: forward() getCarrot() a=a+1 forward(2) turn(right) forward(3)` komutlarını kullanarak havuç toplamak ve `b=getStringBox()` komutuyla toplam değeri hesaplayıp yazdırmak gerekmektedir. Bu seviyeleri geçmek için Python dilinde blok tabanlı kodlama bilgisi gerekmektedir.

    Kodla Büyü 32-40 arası nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'de 32-40 arası sahneleri geçmek için gerekli çözümler şu şekildedir: 1. Sahne 32: `repeat 4: forward(3) getBone() turn(back) forward(3) turn(right)` komutlarını kullanmak gerekmektedir. 2. Sahne 33: `repeat 4: forward() forwardUp() forwardDown() forward() getBone() turn(back) forward() forwardUp() forwardDown() forward() turn(right)` komutları ile çözülebilir. 3. Sahne 34: `turtle.forward(2) getBone() turn(back) forward(2) turn(back)` komutları ile tamamlanabilir. 4. Sahne 35: `turtle.turn(left) turtle.forward(3) turtle.turn(right) repeat 4: forward(2) getBone() turn(back) forward(2) turn(back) turtle.forward(2)` komutları ile geçilebilir. Diğer sahneler için de benzer şekilde döngü komutlarını kullanarak çözüm üretmek gerekmektedir.

    Kodlamada değişken nasıl kullanılır?

    Kodlamada değişkenler, verileri saklamak, yönetmek ve işlemek için kullanılır. İşte değişkenlerin kullanımıyla ilgili bazı temel bilgiler: 1. Değişken Tanımlama: Değişkenlere, içerdikleri veriyi anlamlı bir şekilde ifade eden isimler verilir. 2. Veri Tipi Belirtme: Değişkenin hangi türde veriyi saklayacağını belirtmek gereklidir. 3. Değer Atama: Değişkene bir değer atanarak kullanıma hazır hale getirilir. 4. Değişkenin Kullanımı: Değişkenler, program içinde değerlerini değiştirebilirler ve bu verilere daha sonra tekrar erişilebilir. Değişkenler, kodun okunabilirliğini artırır, tekrar kullanılabilirliğini sağlar ve programların dinamik olmasını mümkün kılar.

    Kodla büyü 28. bölüm nasıl geçilir?

    Kodla Büyü 28. bölümü geçmek için gerekli cevaplar şunlardır: - Kod: 5555, Cevap: 5.

    Kodla büyü 14. bölüm nasıl geçilir?

    Kodla Büyü'nün 14. bölümünü geçmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Öğretmen Olarak Kayıt Olma: Kodla Büyü sitesine öğretmen olarak kayıt olunmalıdır. 2. Sınıf ve Öğrenci Ekleme: Kayıt olduktan sonra sınıf oluşturup öğrencileri sisteme ekleyin. 3. Bölüm Seçimi: Öğrenciler, kodlamaya başlamak için kodlabuyu.kodris.com/login adresinden kullanıcı adı ve şifreleriyle giriş yaparak 14. bölümü seçmelidir. 4. Çözüm: 14. bölümde, kahramanını hedefe ulaştırmak için verilen kodları takip ederek forward(), turn() ve getCorn() gibi komutları kullanmalıdır.