Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Klasör görüntülenemiyor" ileti deposu, genellikle Outlook gibi uygulamalarda bir klasörü açmaya çalışıldığında karşılaşılan bir hata mesajıdır 12. Bu hata, PST dosyasının bozulmuş olması veya yetersiz bellek gibi çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir 5.
Sorunu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Outlook Veri Dosyası Onarım Aracı (ScanPST) kullanarak PST dosyasını onarmak 2.
- Outlook'u güvenli modda başlatmak ve eklentileri devre dışı bırakmak 2.
- Veri dosyasını yeniden oluşturmak ve etkilenen hesabın veri dosyasını kaldırmak 2.
- Office'i tamir ve onarım aracıyla yeniden kurmak 2.
- Profil yeniden oluşturma işlemi yapmak 2.
Sorun devam ederse, Microsoft destek ekibi ile iletişime geçmek önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: