Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kiosk modunu etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Windows 10 için:
- Başlat menüsünden “Ayarlar” uygulamasını açın 4.
- “Hesaplar” seçeneğine tıklayın 4.
- Sol taraftaki menüden “Aile ve diğer kullanıcılar” sekmesini seçin 4.
- “Başka bir kullanıcı” bölümünde “Bir kuruluşa ait bir hesap ekleyin” seçeneğine tıklayın 4.
- “Kiosk modu” altında, bilgisayarın belirli bir uygulama veya içerikle sınırlı olarak çalışmasını istediğiniz bir kullanıcı hesabı oluşturun 4.
- Kiosk modunda çalışmasını istediğiniz uygulamayı seçin 4.
- Bu adımlar tamamlandıktan sonra, moda girmek için birincil hesaptan çıkış yapıp kiosk hesabıyla oturum açılabilir 5.
- Microsoft Edge için:
- Windows 10'da “Çalıştır” ekranını açın veya Windows tuşu + R tuş kombinasyonunu kullanın 1.
gpedit.msc
yazın ve Tamam butonuna tıklayın 1.- Açılan ekrandan “Bilgisayar Yapılandırılması > Yönetim Şablonları > Windows Bileşenleri > Kenar Kullanıcı Arabirimi” yoluna gidin 1.
- “Kenardan Çekme İşlemine İzin Ver” özelliğine çift tıklayın ve açılan pencereden “Devre Dışı Bırakıldı” işaretleyip “Uygula” butonuna tıklayın 1.
Kiosk modunun işlevselliği ve aktifleştirme yöntemleri, kullanılan işletim sistemi ve uygulamaya göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: