Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) tanımlama işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Başvuru: PTT veya BTK tarafından yetkilendirilmiş özel firmalara online veya ön başvuru yapılır 135.
- Belgeler: Gerçek kişiler için kimlik belgesi ve başvuru formu; tüzel kişiler için ise vergi levhası, imza sirküleri, ticaret sicil gazetesi gibi belgeler gereklidir 135.
- Aktivasyon: Başvuru onaylandıktan sonra, KEP adresi ile sisteme giriş yapılır ve aktivasyon işlemi e-imza veya mobil imza ile tamamlanır 124.
Online başvuru için:
- PTT KEP web sitesine gidilir 5.
- "Online Başvuru" sekmesine tıklanır 5.
- Gerekli bilgiler ilgili bölümlere girilir ve belgeler yüklenir 5.
- "Onayla" butonuna tıklanarak başvuru tamamlanır 5.
Fiziksel başvuru için:
KEP adresi sorgulama işlemi, hizmet alınan firmanın KEP sistemi üzerindeki rehber aracılığıyla yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: