Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
JotForm'da çalışmak için aşağıdaki adımlar gereklidir:
- Hesap Oluşturma: JotForm'un web sitesine gidip "Sign Up" butonuna tıklayarak bir hesap oluşturun 12. Kayıt sırasında e-posta adresinizi kullanabilir veya Google, Facebook gibi sosyal medya hesaplarınızla bağlanabilirsiniz 1.
- Form Oluşturma: Dashboard'da "Create Form" butonuna tıklayarak yeni bir form oluşturun 12. Sıfırdan başlayabilir veya hazır şablonlardan birini kullanabilirsiniz 23.
- Form Özelleştirme: Form düzenleyicisinde sol taraftaki araç çubuğunu kullanarak metin kutuları, açılır menüler, onay kutuları gibi form öğelerini sürükleyip bırakarak formunuza ekleyin 12. Formun temasını, arka plan görüntüsünü ve fontunu değiştirebilirsiniz 2.
- Gelişmiş Özellikler: Gerekirse ödeme entegrasyonları, e-imza, koşullu mantık ve iş akışı otomasyonu gibi gelişmiş özellikleri ayarlayın 13.
- Form Yayınlama: Formunuzu yayınlamak için "Publish" butonuna tıklayın ve formu web sitenize yerleştirin, doğrudan paylaşın veya e-posta ile gönderin 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: