• Buradasın

    İü bilgi işlem e-posta nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İstanbul Üniversitesi (İÜ) e-posta hesabı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Akademik ve idari personel için: İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nın web sitesindeki "Personel e-Posta" bölümünden başvuru yapılmalıdır 15. Başvuru için Elektronik Belge Yönetim Sistemi üzerinden yazılacak yazıya "Kurumsal e-Posta Başvuru Formu" eklenmelidir 1.
    2. Öğrenciler için: İstanbul Üniversitesi'nin öğrenci bilgi sistemine giriş yaparak "E-Posta Ayarları" bölümünden yeni bir e-posta hesabı oluşturulabilir veya mevcut hesap aktive edilebilir 4.

    Konuyla ilgili materyaller

    E-posta adresi ne demek?

    E-posta adresi, internet üzerinden dijital mesajların gönderilmesini sağlayan elektronik posta adresinin kısaltmasıdır. Bir e-posta adresi, genellikle şu şekilde yapılandırılır: kullanıcıadı@domainadı.com: - Kullanıcı Adı: Kişinin veya kuruluşun adıdır. - @ İşareti: Kullanıcı adını alan adından ayırır. - Alan Adı (Domain): E-posta hizmet sağlayıcısını temsil eder ve e-posta sunucusunun bulunduğu yeri belirtir. E-posta adresleri, akıllı telefon, tablet veya bilgisayar gibi cihazlar aracılığıyla mesaj yazmak ve göndermek için kullanılır.

    İü personel e-posta nasıl alınır?

    İstanbul Üniversitesi (İÜ) personel e-postası almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Kurumsal e-posta adresi başvurusu: Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yazılacak yazıya Kurumsal E-Posta Başvuru Formu eklenerek gönderilmelidir. 2. Özlük İşleri Bürosu başvurusu: Üniversiteye kadrolu olarak yeni göreve başlayan akademik ve idari personel ile kurum dışından görevlendirilen personelin e-posta talepleri, görevli oldukları birimin Özlük İşleri Bürosu tarafından Personel Bilgi Yönetim Sistemi (PBYS) üzerinden yapılır. Talep ve destek için "Talep-Destek" butonuna tıklayarak ilgili form doldurulabilir.