• Buradasın

    İşbank POS ayarları nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İş Bankası POS ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Sanal POS Sayfasına Giriş: sanalpos.isbank.com.tr adresine, bankanın verdiği Mağaza Kodu, Kullanıcı Adı ve Şifre ile giriş yapın 23.
    2. Yönetim Sekmesi: Banka ekranınızdaki "Yönetim" sekmesine tıklayın 2.
    3. Kullanıcı Ekleme: Sol alandaki "Yeni Kullanıcı Ekle" alanına tıklayın ve bu alanda kullanıcı adı, şifre oluşturun, mail adresi girin ve "Api Kullanıcısı" olarak rol seçin 23.
    4. Güvenlik Anahtarı: Sol menüden "Güvenlik Anahtarı Değiştirme" alanına tıklayın, İş Yeri Güvenlik Anahtarı ve İş Yeri Güvenlik Anahtarı Tekrar alanlarına kurallara uygun şifre girin ve "Güncelle" butonuna tıklayın 2.
    5. Pos Ayarları: Ayarlar > Sanal POS Ayarları sayfasından İş Bankası'nın düzenle sayfasına girin 3. Gerekli bilgileri ilgili alanlara ekleyin:
      • Banka Adı: İş Bankası 2
      • Servis: Sanal POS 2
      • Host: İlgili bilgi standart gelir, değiştirilmemelidir 2
      • Port: 0 2
      • Kullanıcı Adı ve Şifre: Banka ekranından oluşturulan bilgiler 23
      • Mağaza Numarası: Banka ekranındaki Sağ Üst alanındaki numara 2
      • Pos No (Terminal No): Boş bırakılmalıdır 2
      • ENC KEY / XCIP, Pos Net Id ve 3D Post Adresi: Standart bilgiler değiştirilmemelidir 2
      • 3D Şifre: Güvenlik Anahtarı Değiştirme alanından oluşturulan şifre 2
    6. Taksit Ayarları: Ayarlar > Taksit Ayarları alanından taksit seçeneklerini girin ve test çekimi yapın 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İş Bankası POS admin ekranına nasıl girilir?

    İş Bankası POS admin ekranına girmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Sanal POS giriş sayfası: [https://sanalpos.isbank.com.tr/isbank/report/user.login](https://sanalpos.isbank.com.tr/isbank/report/user.login) adresine gidin. 2. Kullanıcı bilgileri: Bankanızın sizlere verdiği Mağaza Kodu, Kullanıcı Adı ve Şifre ile giriş yapın. 3. Yönetim sekmesi: Banka ekranınızda üst menüden "Yönetim" sekmesine tıklayın. 4. Yeni kullanıcı ekleme: Sol alandaki "Yeni Kullanıcı Ekle" butonuna tıklayın ve gerekli bilgileri girin (Kullanıcı Adı, Şifre, E-Posta Adresi). 5. Güvenlik anahtarı: Sol menüden "Güvenlik Anahtarı Değiştirme" alanına giderek İş Yeri Güvenlik Anahtarı ve İş Yeri Güvenlik Anahtarı Tekrar alanlarını doldurup Güncelle butonuna tıklayın. Bu adımları tamamladıktan sonra, POS admin panelinize erişebilirsiniz.

    POS cihazını hangi yazılımla çalıştırabilirim?

    POS cihazlarını çalıştırabileceğiniz bazı yazılımlar şunlardır: 1. Squarespace: Hem çevrimiçi hem de şahsen satış yapanlar için envanter ve müşteri verilerini senkronize etmeyi kolaylaştıran bir yazılım hizmeti. 2. QuickBooks POS: Intuit tarafından oluşturulan, satış elemanı tablet veya dizüstü bilgisayardan sipariş oluşturabilen ve en çok satanları kontrol edebilen kapsamlı bir POS. 3. Poster POS: İnternet bağlantısı kesilse bile gelir detaylarını doğru bir şekilde yakalamaya devam eden, bulut tabanlı bir POS. 4. Tamsoft ve Tampos: Market ve mağazalar için geliştirilen kasa yazılımları. 5. ORIONPOS: Restoran, kafe, bar gibi işletmeler için masa planları, isme masa açma, mutfak mesajları gibi özellikler sunan bir POS yazılımı.

    POS cihazı miktar nasıl girilir?

    POS cihazına miktar girişi şu adımlarla yapılır: 1. Cihazı açın ve hazır hale getirin. 2. Satış işlemi için tutarı cihazın ekranına yazın. 3. Onaylayın ve işlemi başlatın. Miktar girişi sırasında, kartın takılması veya temassız okutulması gerekebilir.

    İş bankası pos yönetim paneli nerede?

    İş Bankası Sanal POS yönetim paneli şu adreste bulunmaktadır: https://sanalpos.isbank.com.tr/isbank/report/user.login.

    POS cihazı her banka ile çalışır mı?

    POS cihazları her banka ile doğrudan çalışmaz, çünkü her pos cihazı sadece belirli bankalarla anlaşmalı olarak çalışır. Ancak, ortak pos cihazları kullanılarak birden fazla bankanın pos cihazı tek bir cihaz üzerinde birleştirilebilir ve bu sayede farklı bankaların kartlarından da ödeme alınabilir.

    POS banka tanımlama nasıl yapılır?

    POS banka tanımlama işlemi, iki farklı yöntemle yapılabilir: 1. Sanal POS Entegrasyonu: E-ticaret siteleri için, birden fazla bankanın sanal POS'unu aynı anda kullanabilmek amacıyla yapılır. Bu işlem adımları: - Başvuru: İlgili bankaya başvuru yapılır ve gerekli belgeler sunulur (vergi levhası, nüfus cüzdanı fotokopisi, imza sirküleri vb.). - Entegrasyon: Sitenin SSL sertifikası olması, ürünlerin yüklenmiş ve fiyatlandırmanın yapılmış olması gereklidir. - Onay: Evrakların eksiksiz olması durumunda sanal POS kullanımı onaylanır. 2. Cep Telefonu ile Sanal POS Kullanımı: Mobil çözümler kullanarak her yerden ödeme alabilmek için yapılır. Bu işlem adımları: - Anlaşma: Sanal POS hizmeti sunan bir finansal teknoloji şirketi veya banka ile anlaşma yapılır. - Mobil Uygulama: Sanal POS hizmet sağlayıcısının mobil uygulaması cep telefonuna indirilir. - Ödeme İşlemi: İşletme sahibi, uygulama üzerinden müşteri bilgilerini girer ve ödemeyi başlatır.